لیگ برتر در تهران از سر گرفته میشود/ ادعای یک خبرگزاری
لیگ برتر فوتبال کشور که به دلیل جنگ از نهم اسفند متوقف شده بود دوباره به زودی از سر گرفته می شود.
به گزارش هفت ورزشی ، لیگ برتر فوتبال کشورمان از نهم اسفند سال گذشته به دلیل حملات آمریکا و اسرائیل متوقف شده بود.
درهمین ارتباط آنا مدعی شد طبق پیگیری ها باشگاه ها فرصت دو هفته ای برای آماده سازی مجدد دارند و از اول اردیبهشت به صورت متمرکز و در تهران ادامه مسابقات برگزار می شود.
برای پایان لیگ ۶۴ مسابقه باقی مانده است.
تیم ملی از ۱۶ اردیبهشت قصد برگزاری اردو دارد و به همین دلیل تا ۱۵ اردیبهشت باید لیگ به پایان برسد.