بازیکن پرسپولیس به پویش جبهه مردمی ایران ما پیوست

بازیکن تیم پرسپولیس به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.

بازیکن پرسپولیس به پویش جبهه مردمی ایران ما پیوست

به گزارش هفت ورزشی ، محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم پرسپولیس، با حضور در هلال‌احمر کرمان و قدردانی از خدمات امدادگران، به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.

ارسال نظر