بازیکن پرسپولیس به پویش جبهه مردمی ایران ما پیوست
بازیکن تیم پرسپولیس به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.
به گزارش هفت ورزشی ، محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم پرسپولیس، با حضور در هلالاحمر کرمان و قدردانی از خدمات امدادگران، به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.