جلسه سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها به فردا موکول شد

جلسه سازمان لیگ فوتبال ایران و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به فردا موکول شد.

جلسه سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها به فردا موکول شد

به گزارش هفت ورزشی ، در حالی که گفته می‌شد قرار است امروز(شنبه) جلسه‌ای میان مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برای ادامه برگزاری لیگ برگزار شود، این جلسه به فردا موکول شد.

مسئولان سازمان لیگ تاکید کرده‌اند فقط مدیران عامل در جلسه شرکت کنند و نماینده یا فرد دیگری حضور نداشته باشد.

جلسه فوق به صورت وبینار (آنلاین) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر