بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس عضو هلال احمر شد

مدافع چپ سابق پرسپولیس، تراکتور و سپاهان به هلال‌احمر پیوست.

بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس عضو هلال احمر شد

به گزارش هفت ورزشی؛ سعید آقایی، بازیکن اسبق تراکتور و تیم‌های، فولاد خوزستان، سپاهان و پرسپولیس، ملبس به لباس داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی شد.

سعید آقایی با پوشیدن لباس هلال احمر، به این نهاد مردمی پیوست.گفتنی است، آقایی در قالب پویش ملی "جبهه مردمی ایران ما"، مفتخر به پوشیدن لباس هلال‌احمر و عضویت در این جمعیت شد.

ارسال نظر