صحبت‌های ربیعی در پی حمله آمریکا به پل B۱ کرج

سرمربی تراکتور در گفتگویی احساسی به حمله دشمن به پل B۱ و همچنین کارخانه فولاد مبارکه و فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

صحبت‌های ربیعی در پی حمله آمریکا به پل B1 کرج

به گزارش هفت ورزشی، در پی حمله آمریکا به پل B1 کرج که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی این شهر شناخته می‌شد و به کشته و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان انجامید، فضای عمومی کشور تحت تأثیر این اتفاق تلخ قرار گرفت و واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. در همین راستا، محمد ربیعی، سرمربی تراکتور، در گفت‌وگویی با ورزش سه با اشاره به ابعاد این حادثه و شرایط این روزهای کشور، از تجربه شخصی خود در زمان وقوع این اتفاق و نگرانی‌هایش نسبت به مردم و همچنین وضعیت فعلی فوتبال صحبت کرد.

ربیعی در ابتدا درباره حمله گفت: مردم کرج ده سالی بود که منتظر افتتاح پل b1 بودند و قرار بود اردیبهشت ماه امسال و قبل از اینکه کشور به سمت جنگ برود، این پل افتتاح شود. برای ما که هر روز این پل را می‌دیدیم و پیشرفت ساختش را تماشا می‌کردیم، این یک نماد هم بود؛ نماد زیبایی و البته مهندسی بروبچه‌های ایرانی که داشتند مرتفع‌ترین پل خاورمیانه را می‌ساختند. این پلی بود که غربی‌ترین نقطه کرج را از بهشت سکینه به اتوبان خرازی متصل می‌کرد و قرار بود کمربندی استان البرز را تکمیل کرده و به این ترتیب بار ترافیکی زیادی را از کرج کاهش بدهد. زدن این پل فقط خلق و خوی وحشی طرف مقابل را نشان می‌دهد. کسی که با بی‌شرمی ادعا کرده ایران را به عصر حجر برمی‌گرداند اما فکر کنم حملات دیروز به پل و انستیتو پاستور و ماهشهر همه دنیا را علیه او متحد خواهد کد.

او در ادامه عنوان کرد: محل سکونت و کار من نزدیک این پل است و دیروز پس از آن انفجارهای مهیب، شرایط سختی را تجربه کردیم و بسیار نگران کسانی شدیم که برای سیزده بدر در اطراف این پل حضور داشتند تا از روز طبیعت لذت ببرند که متاسفانه این حمله باعث شهید شدن هشت غیرنظامی و تعداد زیادی مجروح هم شد. کلا ساعات خیلی تلخی را پشت سر گذاشتیم.

ارسال نظر