تراکتور برنده پرونده آلوز شد!

باشگاه تراکتور برنده پرونده شکایت از ریکاردو آلوز شد.

تراکتور برنده پرونده آلوز شد!

به گزارش هفت ورزشی؛ تراکتوری‌ها پس از حضور ریکاردو آلوز در ابتدای فصل در باشگاه سپاهان و عقد قرارداد با طلایی‌پوشان، باشگاه تراکتور شکواییه‌ای را علیه این بازیکن به فیفا تسلیم کرد.

آنها با توجه به جاری بودن قرارداد خود با این ستاره پرتغالی، او را بازیکن خود می‌دانستند و حضورش در یک باشگاه دیگر را نقض قرارداد ارزیابی کرده بودند.

این شکایت از سوی وکیل برزیلی پرونده (رافائل) پیگیری شده و امروز از طرف این وکیل مطلع شده که رای فیفا به سود مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران است و جریمه‌ و محرومیتی سنگین برای این بازیکن در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر