مقصودی: حمله به فولاد مبارکه یک جنایت بود!

‏امیرمهدی مقصودی، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان، در پیامی میهن‌پرستانه، حملات اخیر به زیرساخت‌های کشور، به‌ویژه مجتمع فولاد مبارکه را به شدت محکوم کرد.

مقصودی: حمله به فولاد مبارکه یک جنایت بود!

به گزارش هفت ورزشی؛ در پی حوادث اخیر و هدف قرار گرفتن برخی مراکز غیرنظامی، سنگربان طلایی‌پوشان اصفهانی امیرحسین مقصودی دروازه‌بان سپاهان ‌ تیم امید با انتشار پیامی از عشق خود به وطن و لزوم صیانت از خاک ایران سخن گفت.

مقصودی در ابتدای صحبت‌هایش گفت:
‏به عنوان یک ایرانی به خاک وطنم عشق می‌ورزم؛ جایی که تاریخ در آن زنده است و هر گوشه‌اش گواهی بر گذشته‌ای بزرگ و پُرافتخار دارد.

او با ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده، هرگونه تعرض به خاک کشور را غیرقابل قبول دانست و گفت:
‏تسلیت به تمامی مردم کشورم که عزیزان خود را از دست داده‌اند. تعرض به خاک ایران عزیز در هر شرایطی و از هر نقطه‌ای مردود و محکوم است.

مقصودی در بخش مهمی از اظهاراتش به هدف قرار گرفتن قطب صنعتی ایران اشاره کرد و گفت:
‏متأسفانه شاهد حمله دشمن به زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله فولاد مبارکه بودیم که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. به امید فائق آمدن بر این روزهای سخت و با آرزوی سربلندی ایران و ایرانی.

ارسال نظر