اعلام آمادگی مهاجم سابق لیگ برتر برای جنگ زمینی

ایمان رزاقی راد آمادگی خود برای دفاع از کشور در جنگ زمینی را اعلام کرد.

اعلام آمادگی مهاجم سابق لیگ برتر برای جنگ زمینی

به گزارش هفت ورزشی، ایمان رزاقى‌راد مهاجم پیشین پاس و پیکان که در این فصل هدایت شهید قندى را بر عهده دارد، در خصوص حملات دشمن آمریکایى-اسرائیلى به ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بدون شک هر ایرانى در این روزها عزادار شهداى جنگ تحمیلى و خشمگین از تجاوز دشمن بیگانه به خاک ایران است. با این وجود مردم ما وظیفه خودشان را به خوبى مى‌شناسند و با هوشیاری و آگاهی در خیابان‌ها حضور دارند تا اتحاد خودشان را در این شرایط نشان بدهند.

سرمربى تیم فوتبال شهید قندى یزد اظهار داشت: نیروهای مسلح قدرت و اراده خودشان را در این یک ماه نشان داده‌اند و مردم به این نیروهای شجاع افتخار می‌کنند. به نوبه خودم آمادگی دارم اگر دشمن جرات کرد وارد جنگ زمینی شود، به منطقه اعزام شوم و با افتخار در کنار قهرمانان ارتش و سپاه با دشمن متجاوز بجنگم.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم ده‌ها میلیون از مردان ایران چنین حس و حالی دارند و آماده هستند برای دفاع از وطن جانشان را فدا کنند. این جنگ تنها باید با سربلندی و پیروزی ما به پایان برسد زمانی که دشمن بفهمد دیگر نمی‌تواند ایران را تهدید کند.

ارسال نظر