زنوزی: غیرتم اجازه نمی دهد تراکتور را به عربستان بفرستم؛ به فیفا شکایت می کنم

زنوزی: تصمیم‌مان درباره عدم سفر به عربستان ثابت است‌

زنوزی: غیرتم اجازه نمی دهد تراکتور را به عربستان بفرستم؛ به فیفا شکایت می کنم

به گزارش هفت ورزشی؛ مالک باشگاه تراکتور:با توجه به اینکه قبلا به دلیل آنچه که ناامنی ایران خوانده شد، ما را از بازی خانگی محروم کرده بودند، این‌بار تصمیم باشگاه تراکتور بر این بوده که برای مسابقه مقابل شباب الاهلی در عربستان حاضر نشویم.‌

این تصمیمی است که قبلا گرفته شده و من روی آن پافشاری می‌کنم. به نظر من با توجه به جنگی که در منطقه در جریان است و ناامنی کشور عربستان، تیم ما نباید برای این بازی در عربستان حاضر بشود. اصلا غیرت من نمی‌کشد که چنین اتفاقی بیفتد، چون در شرایط مشابه همیشه تصمیمات به ضرر ما بوده است.‌

اگر AFC ترتیب جدیدی برای برگزاری مسابقات ندهد، تراکتور شکایت خود را به فیفا خواهد برد.

ارسال نظر