مربی سپاهان: لب مرز ایران با سربازها عکس گرفتم؛ شرایط بدی بود!

مربی سپاهان در گفتگویی با یک نشریه معتبر ایتالیایی، خاطره جالبی را از لحظه خروجش از مرز ایران روایت کرده است.

مربی سپاهان: لب مرز ایران با سربازها عکس گرفتم؛ شرایط  بدی بود!

به گزارش هفت ورزشی؛ بعد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا، گابریل پین، مربی فعلی سپاهان هم مثل دیگر خارجی‌های لیگ برتر ایران را ترک کرد.

مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا تجربه جالبی را از لحظه‌ خروجش از مرز ایران روایت کرده است.پین دراین‌رابطه گفت: یک سفر زمینی ۱۵ ساعته به تبریز و خروج از طریق مرز زمینی داشتیم. منتهی هوایی که در آن سفر را شروع کردیم ۲۸ درجه بود اما ناگهان وارد هوایی بسیار سرد شدیم. آن‌قدر که من نمی‌توانستم پاسپورتم را از کیفم در بیاورم.

او همچنین به برخوردش با چند سرباز اشاره داشت: لب مرز ایران چند سرباز من را شناختند و به من گفتند تو همان مربی سابق استقلال هستی؟ وقتی تأیید کردم، آن‌ها با من عکس گرفتند و من هم مشکلی با این ماجرا نداشتم.

ارسال نظر