کاپیتان فولاد خوزستان: پای ایرانمان می مانیم

ساسان انصاری با انتشار پیامی، به اتفاقات اخیر کشور واکنش نشان داد.

کاپیتان فولاد خوزستان: پای ایرانمان می مانیم

به گزارش هفت ورزشی ، در روزهایی که فضای کشور تحت تأثیر حملات آمریکا و اسرائیل قرار دارد، بسیاری از چهره‌های ورزشی نیز نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده‌اند. در میان آن‌ها، ساسان انصاری کاپیتان فولاد خوزستان با انتشار متنی احساسی، از یک سو به سوگ جان‌باختگان و قربانیان این روزها نشست و از سوی دیگر بر ایستادگی، اتحاد و حس عمیق وطن‌دوستی مردم ایران تأکید کرد.

انصاری که همواره به عنوان یکی از بازیکنان متعهد و با تعصب فولاد و فوتبال ایران شناخته می‌شود، در این پیام تلاش کرده تا همدردی خود را با خانواده‌های داغدار ابراز کند و در عین حال از نیروهای مدافع کشور و روحیه ایستادگی مردم تمجید کند. کاپیتان فولاد در بخشی از این متن، تصویری از جامعه‌ای متحد را ترسیم می‌کند که با وجود تفاوت‌ها، در لحظات حساس کنار یکدیگر ایستاده‌اند.

در ادامه متن کامل پیام ساسان انصاری را می‌خوانید:

سراسر غم و غرور و افتخاریم،پای ایرانمان میمانیم

غم داریم و اشک می‌ریزیم برای دانش آموزان میناب، برای کودکان و مردان و زنان بی‌گناه سرزمینم که قربانی دشمن جنایتکار و مفسد شده اند، برای جان‌فدایان نظامی و مسلح و مدافع وطنم که در راه دفاع از ایرانم سر و تن را فدا کرده‌اند.

اما سراسر غرور و افتخاریم به داشتن نیروهای مسلح دلاور و عزیز که ایستادگی و شجاعت و فداکاریشان باعث شده که دشمن هر لحظه مأیوس‌تر و سردرگم‌تر بشود، دلمان قرص است به داشتن شما، مردترین مردها در این مرز و بوم.

و در آخر دیدن مردم در خیابان‌ها و حس وطن‌پرستی به موقع مردم با هر تفاوت فکری و دیدگاهی نشانگر بزرگی و عظمت و تفاوتشان با تمام مردم دنیاست.

پای ایرانمان می‌مانیم.

ارسال نظر