فرشاد فرجی هم هلال احمری شد

مدافع تیم فوتبال تراکتور در هلال احمر قائمشهر حاضر شد.

فرشاد فرجی هم هلال احمری شد

به گزارش هفت ورزشی ، مدافع تیم فوتبال تراکتور با حضور در هلال احمر شهر قائمشهر اعلام آمادگی خود را برای کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام کرد.
پیش از این یحیی گل محمدی، سید مهدی رحمتی و اکرم خدابنده تکواندو کار کشورمان به این پویش اضافه شدند.

ارسال نظر