جهانبخش دوباره نیمکت‌نشین شد

دندر در هفته پایانی دور نخست ژوپیر لیگ بلژیک مقابل خنت قرار می‌گیرد و علیرضا جهانبخش برای دومین هفته متوالی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد.

جهانبخش دوباره نیمکت‌نشین شد

به گزارش هفت ورزشی، در چارچوب هفته سی‌ام ژوپیر لیگ بلژیک و آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی، تیم دندر از ساعت 21 امشب به وقت ایران برابر خنتِ رده ششمی صف‌آرایی می‌کند. علیرضا جهانبخش که دو بازی پیاپی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما هفته گذشته برابر رویال یونیون به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، در مسابقه امشب نیز جایی در ترکیب اولیه ندارد و بین نفرات ذخیره قرار گرفته است.

کاپیتان تیم ملی ایران تاکنون در ۱۵ مسابقه لیگ بلژیک نه گلی زده و نه پاس گلی داده و در دو بازی جام حذفی نیز برای دندر به میدان رفته است. او امیدوار است پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی در فیفادی، فرصت بازی مقابل خنت را پیدا کند. دندر با ۱۹ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و برای بقا در فصل جاری با چالشی جدی روبه‌روست.

ارسال نظر