اظهار نظر رزاق‌پور در خصوص جنگ تحمیلی

مدافع فولاد خوزستان گفت: چطور می‌شود نام خود را انسان بگذاریم، ولی بمباران مدرسه میناب را ندیده و محکوم نکنیم.

اظهار نظر رزاق‌پور در خصوص جنگ تحمیلی

به گزارش هفت ورزشی، مدافع فولاد خوزستان در خصوص حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران، اظهار داشت: ایران در طول تاریخ هرگز شروع کننده جنگی نبوده، اما همواره مردم این سرزمین جانانه از مقابل تجاوز دشمن دفاع کرده و این موضوع اکنون نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه در این تجاوز، ایران فرزندان بسیاری را از دست داده اما سر خم نکرده است. موضوعی که بیشتر از هر چیزی قلب هر انسانی را به درد می‌آورد حمله به مدرسه میناب بود. جرم این دختران چه بود که بدترین شکل ممکن مورد حمله قرار گرفتند؛ چطور می‌شود نام خود را انسان بگذاریم ولی این جنایت را نبینیم و محکوم نکنیم.

مدافع فولاد خوزستان گفت: تجاوز به خاک هر کشوری، حمله به مردم آن کشور است. ما قبول داریم مشکلاتی وجود که باید رفع شود؛ اما این مشکلات باید با همکاری مردم در داخل کشور حل شود. هیچ کشور متجاوزی برای دیگر کشورها خوشبختی نیاورده‌اند. حمله به مدرسه میناب و غیر نظامیان خود گواه این موضوع است.

رزاق‌پور در پایان به ایرنا گفت: خداوند بزرگ حافظ ایران و مردم نجیبش خواهد بود و این جنگ تحمیلی به لطف خدا با سربلندی ملت ایران به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر