بازگشت مورینیو به نیمکت بنفیکا با حکم موقت دادگاه

باشگاه بنفیکا موفق شد با دریافت دستور موقت از دادگاه داوری ورزش، محرومیت ژوزه مورینیو را به‌طور موقت لغو کند تا او در دیدار برابر ویتوریا گیمارش روی نیمکت بنشیند.

بازگشت مورینیو به نیمکت بنفیکا با حکم موقت دادگاه

به گزارش هفت ورزشی، در پی محرومیت یک‌جلسه‌ای مورینیو پس از جنجال دیدار کلاسیک مقابل پورتو، بنفیکا در بازی پیشین برابر آروکا ناچار شد بدون سرمربی خود وارد میدان شود؛ جایی که مورینیو مسابقه را از داخل اتوبوس تماشا کرد. شورا‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال پیش‌تر درخواست تجدیدنظر بنفیکا را رد کرده بود، اما باشگاه با ثبت شکایتی تازه در دادگاه داوری ورزش توانست حکم را متوقف کند.

با توجه به زمان محدود تا مسابقه با گیمارش، پرونده به دادگاه مرکزی اداری جنوب ارجاع شد و در نهایت، با صدور دستور موقت، مجوز حضور مورینیو روی نیمکت صادر گردید. این تصمیم به بنفیکا اجازه می‌دهد سرمربی پرتغالی خود را موقتاً در کنار تیم ببیند تا زمان بررسی کامل پرونده در مراحل بعدی.

ارسال نظر