نادری: اوج بی اخلاقی دشمن حمله موشکی به مدرسه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی حملات تجاوزکارانه به خاک کشور را محکوم کرد.

نادری: اوج بی اخلاقی دشمن حمله موشکی به مدرسه بود

به گزارش هفت ورزشی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با فدراسیون فوتبال در خصوص قرار گرفتن کشور در شرایط جنگی گفت: برخی تصور می‌کردند که با چند حمله موشکی می‌توانند به اراده مردم این سرزمین آسیب بزنند، اما تجربه تاریخ نشان داده که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط نیز با همبستگی و استقامت ایستاده است.

او در همین باره ادامه داد: این سرزمین بارها از آزمون‌های دشوار عبور کرده و هر بار با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه داده است. مردم ایران سرمایه اصلی این کشور هستند و همین روحیه ایستادگی و همدلی است که آینده را می‌سازد.

نادری در پایان گفت: اوج بی اخلاقی دشمن حمله موشکی مستقیم به مدرسه میناب نمایان شد. در خصوص آسیب دیدن مجموعه ورزشی آزادی که محل برگزاری اردوهای تیم‌های ملی است این مجموعه نماد تلاش و امید نسل جوان ورزشکاران کشور است و هیچ نسبتی با میدان جنگ ندارد.

ارسال نظر