اقدام انسان دوستانه ستاره تراکتور!
مهدی ترابی ستاره تراکتور در پیامی اعلام کرد قصدبه هموطنان آسیب دیده در جنگ کمک میکند.
به گزارش هفت ورزشی؛ مهدی ترابی ستاره تیم تراکتور به جنگ اخیر و حمله دشمن به خاک کشورمان واکنش نشان داد.
مهدی ترابی در پیامی نوشت: در حالی که هیچ منتی بر سر کسی ندارم و بدون کمک هیچ کسی و با هزینه شخصی پول پیش ۱۷ واحد از خانههای اجارهای را تامین کردم و با کمک چند تن از دوستان که برنامه را مدیریت میکنند، این واحدها را در استانهای مختلف به صورت پراکنده آماده کردیم که حداقل اندکی از کسانی که میان بغض و کینه آمریکاییها بیآشیانه شدند، بتوانند بلافاصله در این خانههای کوچک، اما مملو از عشق، اسکان پیدا کنند تا زمانی که شرایط تغییر کند و عزیزانمان بتوانند به خانههای جدیدشان بروند و زندگی را از نو آغاز کنند.
وی ادامه داد: هیچ هزینهای از هیچ هموطن عزیزی برای این تصمیم دریافت نشده است و این یک کار کاملا شخصی است و ممکن است تعداد واحدهای اجارهای افزوده شود. در آخر بگویم که این روزها تمام میشود و ما دوباره در ورزشگاه آزادی جمع میشویم و شادی میکنیم.