پرسپولیسی ها برای ادامه لیگ جلسه گذاشتند
باشگاه پرسپولیس روز گذشته محل جلسه بین مدیرعامل باشگاه و مدیر این تیم بود.
به گزارش هفت ورزشی ، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پیمان حدادی مدیرعامل این باشگاه روز گذشته (دوشنبه) نشستی را با افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، برگزار کرده تا آخرین وضعیت و شرایط را مورد بررسی قرار بدهند.
در این جلسه، گزارشی درباره تمرینات تیم و برنامههای انفرادی بازیکنان به مدیرعامل ارائه شد.
دو طرف در ادامه با توجه به جنگ علیه کشورمان و تعطیلی رقابتهای لیگ، درباره احتمالات و سناریوهای پیش رو و اقداماتی که باید در صورت بروز هریک از وضعیتهای پیشبینی شده صورت بگیرد با یکدیگر تبادل نطر داشتند و هماهنگیهای لازم انجام شد.