پرسپولیسی ها برای ادامه لیگ جلسه گذاشتند

باشگاه پرسپولیس روز گذشته محل جلسه بین مدیرعامل باشگاه و مدیر این تیم بود.

پرسپولیسی ها برای ادامه لیگ جلسه گذاشتند

به گزارش هفت ورزشی ، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پیمان حدادی مدیرعامل این باشگاه روز گذشته (دوشنبه) نشستی را با افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، برگزار کرده تا آخرین وضعیت و شرایط را مورد بررسی قرار بدهند.

در این جلسه، گزارشی درباره تمرینات تیم و برنامه‌های انفرادی بازیکنان به مدیرعامل ارائه شد.

دو طرف در ادامه با توجه به جنگ علیه کشورمان و تعطیلی رقابت‌های لیگ، درباره احتمالات و سناریوهای پیش رو و اقداماتی که باید در صورت بروز هریک از وضعیت‌های پیش‌بینی شده صورت بگیرد با یکدیگر تبادل نطر داشتند و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

ارسال نظر