هافبک استقلال: برای بازگشت لحظه‌شماری می‌کنم؛ با وجود تجاوز دشمن، مردم خاک نمی‌دهند

اسماعیل قلی‌زاده تمرین های انفرادی را برای بازگشت از مصدومیت پیگیری می کند.

هافبک استقلال: برای بازگشت لحظه‌شماری می‌کنم؛ با وجود تجاوز دشمن، مردم خاک نمی‌دهند

به گزارش هفت ورزشی، اسماعیل قلی‌زاده که به دلیل مصدومیت از میادین دور است، گفتگویی با ورزش 3 داشته است.

وینگر جوان آبی‌ها بابت از جان گذشتگی نیروهای امدادی در کمک به مردم آسیب دیده در جنگ تحمیلی تشکر می‌کند و می‌گوید: باید به احترام تک تک کسانی که در این روزها در خدمت مردم هستند و ذره‌ای از خدمت‌رسانی را دریغ نکرده‌اند، تمام قد ایستاد. بدون تردید جانفشانی‌ها و خدماتی که آنها در این روزهای سخت جنگ به مردم ارائه می‌دهند، قابل ستایش است و همیشه در یاد مردم ایران و تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

او با محکومیت جنایت حمله آمریکا به مدرسه میناب و شهادت شمار زیادی از کودکان معصوم و بی‌گناه می‌گوید: فرقی نمی‌کند مردم کدام کشور و کدام شهر باشی و یا چه دین و آیینی داشته باشی، در هر شرایطی، حمله به مدرسه‌ای که بچه‌های بی‌گناهی در آن مشغول به درس خواندن بودند و حتی فکر جنگ را هم نمی‌کردند، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

ستاره آبی‌ها اضافه می‌کند: مادرهایی که با قلبشان، فرزندان خود را راهی مدرسه کردند و آرزوی‌هایی زیادی برای کودکان عزیزتر از جان خود داشتند، با یک بی‌رحمی تمام عیار، تمام رویاهای آنها به باد رفت و آن فرشته‌های دوست‌داشتنی، دیگر در بینمان نیستند.

قلی‌زاده ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، گفت: مادران این کودکان بدانند که ‌ما هم عزادار آنها هستیم و قلبمان از این اتفاق به درد آمده است. امیدوارم خداوند به خانواده آنها صبر عطا کند و دوباره آرامش به کشورمان بازگردد.

پدیده این فصل استقلال درباره تجاوز به خاک میهن نیز می‌گوید: با وجود مشکلاتی که مردم بر اثر این جنگ تحمیلی داشته‌اند، اما پس از تجاوز دشمن به خاک کشورمان، مردم غیرتمند و قدرشناس کشور کنار هم ایستاده‌اند و نشان دادند همیشه کنار هم هستند، حتی در شرایط جنگ و هیچ‌گاه خاک کشورشان را به دست دشمن نخواهند داد. این ایستادگی می‌تواند در تاریخ ایران و جهان ثبت شود. امیدوارم جنگ افروزان هر چه سریعتر به بی‌رحمی و تجاوز خود پایان دهند تا دوباره آرامش بر کشور حاکم شود. در آخر از کسانی که در این شرایط سخت به مردممان کمک کردند، تشکر می‌کنم و کسانی که عزیزانشان را از دست دادند، ما را هم در غم خود شریک بدانند.

قلی‌زاده در پایان نیز درباره شرایط خود گفت: برای بازگشت به زمین مسابقه و پوشیدن پیراهن استقلال لحظه‌شماری می‌کنم. من اکنون در حال انجام تمرینات انفرادی هستم و برای کمک به تیمم و رسیدن به کسب عنوان قهرمانی، نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. هدف من و هم‌تیمی‌هایم کسب قهرمانی است و امیدوارم پس از اینکه مسابقات لیگ از سر گرفته شد، با قدرت در زمین بازی حاضر شده و برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش کنیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

ارسال نظر