مازندرانی ها تیم تشکیل می دهند

تعدادی دیگر از فوتبالیست‌های لیگ برتری قصد تشکیل یک تیم منتخب برای برگزاری بازی‌های دوستانه را دارند.

مازندرانی ها تیم تشکیل می دهند

به گزارش هفت ورزشی ، در شرایطی که تعدادی از ستاره‌های مازندرانی لیگ برتر در روزهای گذشته اقدام به تشکیل یک تیم دورهمی کردند و روز گذشته نیز یک بازی دوستانه با نساجی انجام دادند، حالا خبر می‌رسد به زودی دومین تیم منتخب مازندران هم تشکیل خواهد شد.

در روزهایی که مسابقات لیگ برتر تعطیل است، بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی برای حفظ آمادگی جسمانی خود اقدام کردند و تمرینات اختصاصی و تیمی را پیش بردند.

برخی بازیکنان جوان مازندرانی که در لیگ برتر و لیگ یک شاغل هستند، سعی دارند یک تیم دیگر را با حضور جمعی از بازیکنان حرفه‌ای ایجاد کنند و به برگزاری تمرینات و مسابقات دوستانه در شمال کشور بپردازند.

بازیکنانی مثل سامان فلاح، امیرحسین غلامی، امیر شبانی و… که در لیگ برتر توپ می‌زنند، برای این مسئله پیش‌قدم شده‌اند و به زودی اخباری درباره بازی های دوستانه این تیم منتشر خواهد شد.

ارسال نظر