استقلال بعد از دو سال با صدرنشینی به عید رفت!

استقلال صدرنشین نهایی سال ۱۴۰۴ لیگ برتر شد.

استقلال بعد از دو سال با صدرنشینی به عید رفت!

به گزارش هفت ورزشی، استقلال بعد از دو سال، مجددا سال را به عنوان صدرنشین به پایان می‌رساند.

اتفاقی که آخرین بار در پایان سال ۱۴۰۲ برای آبی پوشان پايتخت رخ داده بود و شاگردان جواد نکونام، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان، سال را با پیروزی یک بر صفر برابر هوادار و صدرنشینی به پایان رساندند تا با روحیه ای مضاعف به تعطیلات نوروزی بروند.

با این وجود سال ۱۴۰۳ به شکلی کاملا متفاوت برای استقلالی ها به پایان رسید و آن ها یک سال پیش، لیگ را با رتبه دهم بعد از تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان به پایان رساندند.

بدین ترتیب باتوجه به تعطیلی اجباری مسابقات لیگ برتر، حالا استقلال بعد از دو سال، مجددا سال را به عنوان صدرنشین به پایان می‌رساند.

ارسال نظر