کاپیتان استقلال دوباره در بیمارستان بستری شد!

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال تنها چند روز بعد از ترخیص از بیمارستان دوباره بستری شده است.

کاپیتان استقلال دوباره در بیمارستان بستری شد!

به گزارش هفت ورزشی؛ کاپیتان اسبق استقلال که چندی پیش به دلیل بیماری قند خون به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی به منزل خود برگشت، دوباره در بیمارستان بستری شده است.

طبق آخرین پیگیری‌ها، شاهرخ بیانی بعد از وخامت حالش دوباره در ICU یکی از بیمارستان‌های تهران تحت نظر گرفته و امروز از قسمت مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است.

ارسال نظر