شگفتی در امارات؛ الوحده مغلوب بنی یاس شد!

تیم فوتبال بنی یاس با پیروزی یک-صفر برابر الوحده ۲۰ امتیازی شد و از منطقه خطر فاصله گرفت.‌

شگفتی در امارات؛ الوحده مغلوب بنی یاس شد!

به گزارش هفت ورزشی؛ تیم فوتبال بنی یاس در مسابقه‌ای که عصر پنجشنبه در چارچوب نوزدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر میهمان خود الوحده را شکست داد و به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

بنی یاس این پیروزی را مدیون مدافع خود، محمود کامارا، بود که تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. او در دقیقه ۴۵+۱ پس از دریافت سانتر هم‌تیمی‌اش سهیل النوبی، با ضربه سر، توپ را با ضربه وارد دروازه کرد.

الوحده در بیشتر نیمه دوم برای زدن گل تساوی فشار زیادی آورد و پس از اخراج یحیی نادر، هافبک بنی یاس در دقیقه ۸۴، فرصت طلایی برای انجام این کار داشت، اما خط دفاعی و دروازه‌بان (فهد الضحانی) توانستند تا پایان بازی دروازه خود را بسته نگه دارند.

بنی یاس با این پیروزی، گام مهمی در جهت تضمین بقای خود در لیگ برتر برداشت؛ این تیم موفق شد امتیاز خود را به 20 برساند تا به جایگاه یازدهم جدول رده بندی صعود کند و بالاتر از الظفره (18 امتیاز)، البطائح (16 امتیاز) و دیبا (13 امتیار) قرار بگیرد.

در مقابل، امتیاز الوحده روی 34 ثابت ماند و آنها را در رتبه سوم، هم‌رده با الجزیره، قرار داد.

ارسال نظر