اندونگ: با استقلال و ایران می‌مانم! +عکس

اندونگ هافبک گابنی استقلال پیام مهمی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است.

اندونگ: با استقلال و ایران می‌مانم! +عکس

به گزارش هفت ورزشی؛ دیدیه اندونگ که تنها چند روز پیش از آغاز جنگ برای دیدار با مدیران استقلال به تهران آمده بود، با آغاز حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا مجبور به ترک ایران شد.

قرار بود هافبک گابنی که چند ماه بسیار پرحاشیه را پشت سر گذشته، با بخش حقوقی و مدیران باشگاه جلسه‌ای داشته باشد تا تکلیف خود را روشن کند.

دقایقی قبل اما اندونگ با انتشار یک پیام اینستاگرامی نوشت: «با استقلال و ایران می‌مانم.» تا در شرایط جنگی وفاداری‌ خود به تیمش را ثابت کند.

ارسال نظر