سرمربی سابق پرسپولیس به هلال احمر پیوست

یحیی گل محمدی سرمربی اسبق پرسپولیس و فولاد خوزستان به پویش “ایران ما” هلال احمر پیوست.

سرمربی سابق پرسپولیس به هلال احمر پیوست

به گزارش هفت ورزشی؛ با توجه به شرایط شکل گرفته، هموطنان به هر نحوی در تلاش به کمک رسانی هستند.

در این بین یحیی گل محمدی مدافع اسبق تیم ملی که سابقه هدایت تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و فولاد خوزستان و … را در کارنامه دارد، به پویش " ایران ما" در هلال احمر پیوست تا به این نحو در کمک رسانی به هم‌میهنان آسیب دیده یاری کند.

ارسال نظر