کاپیتان سابق استقلال از بیمارستان مرخص شد

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال پس از بهبودی نسبی از بیمارستان ترخیص شد.

کاپیتان سابق استقلال از بیمارستان مرخص شد

به گزارش هفت ورزشی؛ شاهرخ بیانی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال به دلیل عفونت خون در بخش مراقبت‌های ویژه چند روزی در بیمارستان جم تهران بستری شده بود.

بیانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، پس از انتقال به بخش عمومی، امروز (سه‌شنبه) از بیمارستان ترخیص شد و به منزل خود بازگشت.

بیانی چندی پیش نیز به دلیل بیماری قند خون در بیمارستان بستری شده بود.

ارسال نظر