اندونگ: خیلی زود در خانه می‌بینمتان!

دیدیه اندونگ بعد از ترک ایران پیامی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است‌.

اندونگ: خیلی زود در خانه می‌بینمتان!

به گزارش هفت ورزشی؛ بعد از حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا، دیدیه اندونگ هم که برای تعیین تکلیف مشکل حقوقی خود با مدیران باشگاه استقلال به تهران آمده بود، مثل دیگر بازیکنان خارجی این تیم از ایران خارج شده است.

هافبک گابنی استقلال که هنوز وضعیت ادامه همکاری‌اش با آبی‌ها مشخص نیست در پیامی در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: می‌خواهم شخصا به شما اطمینان دهم که زنده، ایمن و سالم هستم.

به دلیل شرایط دشوار در ایران تصمیم به ترک کشور گرفتم و صحیح و سالم هستم و به گابن برمیگردم. از همه شما به خاطر حمایت، پیام‌ها و محبتتان متشکرم. همچنان به من ایمان داشته باشید و همانطور که من به شما ایمان دارم، به من ایمان داشته باشید. خیلی زود در خانه می‌بینمتان!

گفتنی است آخرین بار دیدیه اندونگ در دیدار مقابل ملوان با پیراهن استقلال به میدان رفت که از این بازی تقریبا ۳ ماه می‌گذرد.

ارسال نظر