فوری؛ کاپیتان استقلال در ICU بستری شد!

شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال به دلیل بیماری در بخش ICU یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

فوری؛ کاپیتان استقلال در ICU بستری شد!

به گزارش هفت ورزشی؛ شاهرخ بیانی که از مدتی قبل با بیماری قندخون دست و پنجه نرم می‌کرد، طی روزهای اخیر به دلیل فشار عصبی و بدتر شدن شرایط جسمی به بیمارستان مراجعه کرد و بستری شد.

امروز با نظر پزشکان و با توجه به آزمایشات صورت گرفته از کاپیتان سابق استقلال، او در بخش مراقبت های ویژه در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.

با نظر پزشکان خون شاهرخ بیانی عفونی شده و باید در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه باشد.

ارسال نظر