استرالیا ۴ – ایران صفر؛ شکست تیم ملی مقابل میزبان جام ملت های آسیا!

تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا مقابل استرالیا میزبان رقابت‌ها با نتیجه ۴-صفر شکست خورد.

استرالیا ۴ – ایران صفر؛ شکست تیم ملی مقابل میزبان جام ملت های آسیا!

به گزارش هفت ورزشی؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا به مصاف استرالیا رفت و نتیجه را واگذار کرد.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه که در چهارچوب گروه A برگزار شد، مقابل میزبان مسابقات قرار گرفتند و با چهار گل شکست خوردند.

تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و فیلیپین هم‌گروه است که در دو دیدار نخست خود مقابل کره‌جنوبی و استرالیا شکست خورد.

مریم یکتایی، عاطفه ایمانی، عاطفه رمضانی‌زاده، ملیکا متولی، زهرا سربالی، شبنم بهشت، زهرا قنبری، فاطمه امینه برازجانی، محدثه زلفی، فاطمه شبان و مونا حمودی در ترکیب ابتدایی تیم ایران در دیدار با استرالیا قرار داشتند.

گل های سایر (8) مولر (27) و کندی (35 و 58) باعث شد استرالیا این بازی را با نتیجه پرگل 4 بر صفر به سود خود تمام کند.

در اولین بازی امروز در گروه اول، کره جنوبی 3 بر صفر فیلیپین را شکست داده بود.

ارسال نظر