اوسمار: با پرسپولیس قرارداد دارم/ با پایان جنگ به ایران بازخواهم گشت

سرمربی برزیلی پرسپولیس در خصوص آینده همکاری‌اش با این باشگاه پاسخ داد.

اوسمار: با پرسپولیس قرارداد دارم/ با پایان جنگ به ایران بازخواهم گشت

به گزارش هفت ورزشی ، با شروع جنگ و حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، بازیکنان و اعضای خارجی به کشورهای‌شان بازگشتند.

اوسمار ویرا یکی از افرادی بود که به سختی موفق به خروج از تهران شد و اکنون در کنار خانواده‌اش حضور دارد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس مدعی است که بعد از پایان شرایط کنونی به قراردادش با این باشگاه پایبند خواهد بود و به ایران بازمی‌گردد. ویرا ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران و ابراز نگرانی بابت شرایط آنها گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و به آن پایبند هستم. با پایان جنگ به ایران بازخواهم گشت.

ارسال نظر