وعده مدیرعامل پرسپولیس: اوسمار با خانوادهاش برمیگردد
پیمان حدادی می گوید اوسمار با خانواده اش به ایران می آید.
به گزارش هفت ورزشی، اوسمار، سرمربی پرسپولیس ایران را به مقصد کشورش برزیل ترک کرده است و در استوری امروز از حضورش در سائوپائولو خبر داد.
پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس در گفتوگویی تلویزیونی درباره شرایط اوسمار سرمربی این تیم گفت:
آقای اوسمار گفتند که به زودی با خانوادهام به ایران بازمیگردم و امیدوار هستند که بهزودی مسابقات از سر گرفته شود. از این روزهای سخت گذر خواهیم کرد و نشان میدهیم که ایرانی پای کشورش میماند. مطمئن باشید این روزها خواهد گذشت و برگ برنده دیگری در تاریخ کشور ثبت میشود.