استوری اوسمار از برزیل: آرزوی صلح و امنیت دارم

سرمربی پرسپولیس که این روزها از ایران خارج شده، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد.

استوری اوسمار از برزیل: آرزوی صلح و امنیت دارم

به گزارش هفت ورزشی، اوسمار، سرمربی پرسپولیس که پس از آغاز جنگ ایران را ترک کرده و راهی کشور برزیل شده، از شهر سائوپائولو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده است.

اوسمار در این استوری نوشت:

از حمایتی که از پرسپولیس گرفتم بسیار سپاسگزارم، همینطور از حمایت های محبت آمیز دوستانم. از صمیم قلبم برای مردم آرزوی صلح و سلامتی دارم.

استوری اوسمار

ارسال نظر