استوری اوسمار از برزیل: آرزوی صلح و امنیت دارم
سرمربی پرسپولیس که این روزها از ایران خارج شده، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد.
به گزارش هفت ورزشی، اوسمار، سرمربی پرسپولیس که پس از آغاز جنگ ایران را ترک کرده و راهی کشور برزیل شده، از شهر سائوپائولو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده است.
اوسمار در این استوری نوشت:
از حمایتی که از پرسپولیس گرفتم بسیار سپاسگزارم، همینطور از حمایت های محبت آمیز دوستانم. از صمیم قلبم برای مردم آرزوی صلح و سلامتی دارم.