پیام مهاجم خارجی استقلال پس از ترک ایران؛ حال من خوب است +عکس

داکنز نازون مهاجم استقلال با انتشار پیامی ضمن آرزوی سلامتی و صلح برای مردم ایران از باشگاه خود تشکر کرد.

پیام مهاجم خارجی استقلال پس از ترک ایران؛ حال من خوب است +عکس

به گزارش هفت ورزشی؛ با حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران از جمله داکنز نازون، مهاجم اهل هائیتی استقلال با هماهنگی باشگاه‌هایشان کشور را ترک کردند‌.دقایقی قبل نازون با انتشار پیامی در صفحه خود نوشت: از باشگاه ممنونم ‌که برای خروج از ایران ماشین در اختیارم قرار داد. حال من خوب است. امیدوارم این شرایط زودتر تمام و صلح برقرار شود.

ارسال نظر