اولین باخت تیم ملی زنان در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال زنان اولین بازی خود را به کره جنوبی واگذار کرد.

اولین باخت تیم ملی زنان در جام ملت‌های آسیا

به گزارش هفت ورزشی، تیم ملی فوتبال زنان در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و بازی را سه بر صفر به کره‌‌جنوبی واگذار کرد.

ترکیب تیم ایران را در این بازی مریم یکتایی، شهناز جعفری، فاطمه برازجانی، عاطفه ایمانی، فاطمه متولی، شبنم بهشت، زهرا سربالی، فاطمه مخدومی، فاطمه شبان، زهرا قنبری، افسانه چترنور تشکیل دادند.

‌در دقیقه ۳۷ اولین گل کره‌ جنوبی توسط یو ری چو‌ به ثمر رسید تا نیمه‌ی اول با همین نتیجه و برتری چشمگیر کره‌ای‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم بار دیگر در دقیقه ۵۹ ملیکا متولی یک پنالتی را تقدیم کره‌ای‌ها کرد و کیم پشت ضربه پنالتی ایستاد، اما این‌بار باز هم یکتایی نتوانست این ضربه را دفع کند.

گل سوم کره‌ای‌ها را در دقیقه ۷۵ کو یو جین به ثمر رساند.

شاگردان مرضیه جعفری باید بازی بعدی خود را پنجشنبه مقابل استرالیا که میزبان این مسابقات است برگزار کند.

ارسال نظر