تکمیل کادر فنی تراکتور با بازگشت یک چهره آشنا
با اضافه شدن یک مربی جدید، کادرفنی تراکتور پیش از دیدار مهم لیگ کاملتر شد.
به گزارش هفت ورزشی، پس از تغییرات گسترده روی نیمکت تراکتور و جدایی دراگان اسکوچیچ، تنها دو مربی ایرانی از کادر قبلی در کنار محمد ربیعی باقی ماندند و روند بازسازی کادرفنی آغاز شد.
ربیعی در گامهای بعدی، دستیاران مورد اعتماد خود را به تیم اضافه کرد؛ از جمله محمد پالیزوان در بخش آنالیز و همچنین نادر غبیشاوی که پس از جدایی مربی خارجی دروازهبانها، این مسئولیت را بر عهده گرفت.
در ادامه و برای تکمیل این کادر، یونس باهنر نیز به جمع مربیان تراکتور اضافه شد. این چهره ۴۸ ساله که سابقه بازی و حضور مدیریتی در این باشگاه را دارد، حالا با نقش جدید به تیم بازگشته و از تمرین اخیر، کار خود را رسماً آغاز کرده است.