ماندگاری: اندونگ در ایران است؛ پس از استعلام بازی می کند
مدیر رسانهای تیم استقلال گفت: اندونگ وارد ایران شده تا با مدیران حقوقی باشگاه استقلال به همراه مدیر برنامهاش جلسهای داشته باشد.
به گزارش هفت ورزشی ، پژمان ماندگاری مدیر رسانهای تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی گفت: ابتدا بابت عدم حضور بختیاریزاده عذرخواهی میکنم. بابت اینکه سهراب بختیاریزاده در تستهای ایفمارک جهت صدور کارت شرکت کرده و مراحل پزشکی او طولانی شده، نتوانست در نشست خبری حاضر شود.
او در مورد وضعیت دیدیه اندونگ و حضور او در ایران گفت: اندونگ وارد ایران شده است تا با مدیران حقوقی باشگاه استقلال به همراه مدیر برنامهاش جلسهای داشته باشد. روزهای آینده تیم حقوقی و مدیرعامل در این خصوص توضیح میدهند.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر اندونگ برای استقلال به میدان رود، کسر امتیاز رخ نمیدهد، گفت: این موضوعات حقوقی است، استعلامات لازم گرفته میشود و بر اساس آن کارت بازیاش صادر میشود.