خبر خوب برای اوسمار؛ بازگشت دو مدافع مصدوم پرسپولیس

میلاد محمدی و حسین کنعانی‌زادگان پس از چند هفته غیبت به تمرینات پرسپولیس بازگشتند و مسیر آماده‌سازی برای حضور در ترکیب اصلی را آغاز کردند.

خبر خوب برای اوسمار؛ بازگشت دو مدافع مصدوم پرسپولیس

به گزارش هفت ورزشی ، تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با بازگشت دو مدافع کلیدی تیم همراه بود؛ میلاد محمدی و حسین کنعانی‌زادگان پس از مصدومیت‌های اخیر، بار دیگر در تمرین حاضر شدند و با برنامه‌های انفرادی به آماده‌سازی خود ادامه دادند.

این دو بازیکن که پس از دیدار با ملوان در بازی‌های بعدی مقابل گل‌گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد غایب بودند، حالا روند بهبودی خود را با تمرینات اختصاصی دنبال می‌کنند.

هرچند احتمال حضور آن‌ها در بازی پیش‌روی مقابل ذوب‌آهن هنوز کم است، اما شانس حضور در دیدار حساس برابر تراکتور برای آن‌ها بیشتر ارزیابی می‌شود و کادرفنی پرسپولیس امیدوار است بتواند از تجربه و کیفیت این دو مدافع در ادامه رقابت‌های لیگ استفاده کند.

ارسال نظر