غیبت میلاد محمدی در بازی با ذوب آهن اصفهان

مدافع چپ ملی پوش پرسپولیس، امروز هم به تمرین اختصاصی و نرم دویی کنار مربی بدنساز این تیم مشغول شد.

غیبت میلاد محمدی در بازی با ذوب آهن اصفهان

به گزارش هفت ورزشی، میلاد محمدی مدافع چپ تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور است و بعد از دیدار مقابل خیبرخرم آباد حالا بازی با ذوب آهن اصفهان را هم از دست خواهد داد.

این دیدار روز شنبه آینده در اصفهان و ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود و فرزین معامله گری در غیاب میلاد محمدی، در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

گفتنی است پرسپولیس در نیم فصل دوم 7 بازی انجام داده و آمار یک برد، یک مساوی و 5 شکست را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر