هافبک آبی ها، بازی مقابل ملوان را از دست داد

هافبک استقلال خوزستان به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان، در دیدار هفته آینده این تیم حضور نخواهد داشت.

هافبک آبی ها، بازی مقابل ملوان را از دست داد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال استقلال خوزستان روز گذشته در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، به مصاف سپاهان رفت و تن به شکست سه بر یک داد.

در جریان این دیدار، شبیر بهروزی داور دیدار در دقیقه ۸۲ یک کارت قرمز به یکی از اعضای نیمکت‌شین استقلال خوزستان نشان داد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص نشد که چه کسی کارت قرمز گرفته است.

بر اساس پیگیری‌ها این کارت قرمز به محمد شریفی هافبک آبی‌پوشان دیار کارون نشان داده است و او روی نیمکت اخراج شده است.

با این اوصاف، او در دیدار هفته آینده استقلال خوزستان مقابل ملوان، محروم است و در این دیدار حضور ندارد.

ارسال نظر