بانوان ایران راهی جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا عازم استرالیا شد.

بانوان ایران راهی جام ملت‌های آسیا شدند

به گزارش هفت ورزشی، رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۶ به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی و فیلیپین هم‌گروه است. دیدارهای این گروه در شهر گلدکوست برگزار خواهد شد.

کاروان تیم ملی بانوان ایران برای حضور در این رقابت‌ها دقایقی پیش تهران را به مقصد دبی ترک کرد و پس از توقفی کوتاه، راهی سیدنی و سپس گلدکوست می‌شود تا در محل برگزاری مسابقات مستقر شود.

برنامه دیدارهای ایران به این شرح است: ۱۱ اسفند مقابل کره‌جنوبی، ۱۴ اسفند برابر استرالیا و ۱۷ اسفند مقابل فیلیپین که هر سه مسابقه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر