پیام خداحافظی مربی استقلال!

علی بنی‌شیخ‌الاسلامی، مربی استقلال، با انتشار یک پست در اینستاگرام، جدایی خود را از تیم اعلام کرد.

پیام خداحافظی مربی استقلال!

به گزارش هفت ورزشی ، علی بنی شیخ الاسلامی، مربی استقلال که در تقابل با مس رفسنجان هم کنار وریا غفوری حضور داشت، امروز ساعتی بعد از قطع همکاری وریا با استقلال، استعفای خود را تقدیم تاجرنیا کرد.

شیخ الاسلامی که با ساپینتو، جواد نکونام، سهراب بختیاری زاده، میودراگ بوژوویچ، موسیمانه، مجتبی جباری و… همکاری می کرد، امروز با انتشار پیام خداحافظی اش به سه فصل و بیست و دو هفته همکاری با استقلال پایان داد. حاصل این همکاری یک قهرمانی حذفی و یک قهرمانی سوپر جام بود.

ارسال نظر