بختیاری‌زاده: برد حاصل زحمات وریا بود!

سرمربی جدید استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان، این برد را حاصل زحمات وریا غفوری دانست و تاکید کرد تیمش باید در دیدارهای آینده عملکرد بهتری ارائه دهد.

بختیاری‌زاده: برد حاصل زحمات وریا بود!

به گزارش هفت ورزشی ، سهراب بختیاری‌زاده که به‌تازگی هدایت استقلال را برعهده گرفته، در جریان دیدار برابر مس رفسنجان از روی سکوهای ورزشگاه نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود و پس از پایان مسابقه در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران صحبت کرد.

بختیاری‌زاده در ابتدای صحبت‌هایش با تبریک این پیروزی به هواداران استقلال اظهار داشت: «به هواداران تبریک می‌گویم. برد خوبی به دست آمد. در نیمه اول موقعیت‌های متعددی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما توپ‌ها تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم هم بازیکنان تلاش خودشان را انجام دادند و بازی را مدیریت کردند. ان‌شاءالله در دیدارهای آینده باید عملکرد بهتری داشته باشیم.»

او در پاسخ به این پرسش که این پیروزی را باید به نام او نوشت یا وریا غفوری، تأکید کرد: «آقا وریا زحمت تیم را کشیده بود.»

سرمربی تازه‌وارد آبی‌پوشان با این اظهارات تلاش کرد نقش کادر قبلی را در این موفقیت پررنگ بداند و در عین حال بر ضرورت پیشرفت تیم در هفته‌های پیش‌رو تأکید کند.

ارسال نظر