یک شهردار گزارشگر بازی استقلال!
وحید محمدپور، شهردار باغین کرمان، بازی استقلال و مس رفسنجان را به عنوان گزارشگر می کند!
به گزارش هفت ورزشی ، تلویزیون برای پوشش بازیهای لیگ برتر که در شهرستانها برگزار میشود، معمولا از گزارشگران بومی همان شهر استفاده میکند.
در دیدار تیمهای مس رفسنجان و استقلال، این وظیفه به وحید محمدپور،سپرده شده است.
نکته جالب و کمسابقه این است وحید محمدپور شهردار باغین کرمان است و همزمان نقش گزارشگر فوتبال را بر عهده گرفته و بازی استقلال را از زاویه بومی و محلی پوشش میدهد.