مدیرعامل مس رفسنجان: با تمام وجود از جباری حمایت می کنم
امیر فرشاد تفکری پیش از دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان با خبرنگار هفت ورزشی صحبت کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، امیر فرشاد تفکری رییس هیات فوتبال یزد، ظهر امروز مدیرعامل مس رفسنجان شد.
او در گفتگو با خبرنگار هفت ورزشی ، درباره دیدار امشب تیمش مقابل استقلال گفت: حساسیت این بازی زیاد است و تلاش می کنیم تا پیروزی را کسب کنیم. انگیزه کادرفنی و بازیکنان زیاد است تا شادی را به مردم رفسنجان تقدیم کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بدست آوریم.
او افزود: در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست و هر بازی حکم فینال را دارد. درست است مس رفسنجان در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما تلاش می کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند و رو سفید شویم. در هیچ کجای کشور امکانات و زیرساخت های مس رفسنجان وجود ندارد و قطعا نبود این تیم آسیب زیادی به فوتبال کشور می رساند.
تفکری درباره وضعیت کادرفنی گفت: با تمام وجود از کادرفنی حمایت می کنیم و تا هفته آخر با مجتبی جباری و کادرفنی او ادامه می دهیم. هیچ پلنی برای تغییر کادرفنی نداریم و مطمئن هستم با همین کادرفنی در لیگ برتر می مانیم.