گزارش تصویری| ساپینتو رفت، وریا ارتقا گرفت برگشت!

استقلال پیش از دیدار با مس رفسنجان آخرین تمرین خود را زیر نظر وریا غفوری برگزار کرد.

گزارش تصویری| ساپینتو رفت، وریا ارتقا گرفت برگشت!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل مس رفسنجان، آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد؛ تمرینی که با حضور چهره‌های مدیریتی و کادر فنی جدید همراه بود.

در این جلسه که در فضایی جدی و متمرکز برگزار شد، بازیکنان استقلال برنامه‌های تاکتیکی و مرور آخرین نکات فنی را پشت سر گذاشتند تا با آمادگی کامل راهی مسابقه شوند. در دقایق پایانی تمرین، علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در محل تمرین حاضر شد و دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال نظر