خانبان: خوشحالم در این جایگاه قرار دارم

سرمربی موقت تراکتور پیش از دیدار با الغرافه صحبت کرد.

خانبان: خوشحالم در این جایگاه قرار دارم

به گزارش هفت ورزشی، مهرداد خانبان سرمربی موقت تراکتور در مصاحبه پیش از دیدار این تیم مقابل الغرافه قطر بیان کرد: برای این بازی خودمان را خوب آماده کردیم. بازی مهمی است و به چشم بازی تدارکاتی نگاه نمی کنیم.

او افزود: باشگاه و هواداران از ما انتظار دارند تا این بازی را به نحو احسن به پایان برسانیم و در بهترین جایگاه مرحله گروهی را تمام کنیم.

خانبان در پایان گفت: مانند دیگر دیدارها می خواهیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنبم. می دانیم الغرافه هم شانس صعود دارد و این موضوع باعث می شود با تمام وجودشان بازی کنند و بازی زیبایی شاهد خواهیم بود. خوشحالم در این جایگاه قرار دارم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ارسال نظر