خداحافظی سرگیف با پاختاکور؛ این باشگاه خانه من است

ایگور سرگیف، مهاجم جدید پرسپولیس، با انتشار پیامی پراحساس و یادآوری خاطرات دوران کودکی خود در باشگاه پاختاکور، رسماً از هواداران این تیم ازبکستانی خداحافظی کرد.

خداحافظی سرگیف با پاختاکور؛ این باشگاه خانه من است

به گزارش هفت ورزشی ، ایگور سرگیف، مهاجم ازبکستانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته با انتشار پیامی در فضای مجازی رسماً از باشگاه پاختاکور و هوادارانش خداحافظی کرد.

وی که سابقه سال‌ها حضور در این تیم را دارد، در پست اخیر خود از پیوند عاطفی‌اش با باشگاه سابق خود سخن گفت.

سرگیف در متن این پیام نوشت:

«از دوران کودکی برای این باشگاه بازی کردم. این باشگاه خانه من بود، هست و همیشه خواهد بود. از تیم و هواداران تشکر می‌کنم؛ این فقط فوتبال نبود، چیزی فراتر از فوتبال بود.»

2327844

ارسال نظر