نیمکت‌نشینی همزمان سه ایرانی در الوحده با سرمربی جدید

با تغییر سرمربی و روی کار آمدن دیماس تکسیرا در الوحده، هر سه بازیکن ایرانی این تیم در بازی مقابل خورفکان نیمکت‌نشین شدند.

نیمکت‌نشینی همزمان سه ایرانی در الوحده با سرمربی جدید

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال الوحده که محمد قربانی، مبین دهقان و رضا غندی‌پور را به‌عنوان بازیکن ایرانی در اختیار دارد، از ساعت 16:20 امروز به مصاف خورفکان رفته که هیچ یک از بازیکنان ایرانی این تیم در ترکیب الوحده حضور ندارند.

محمد قربانی که پیش از جدایی ژوزه مورایس همواره جایگاه ثابت در ترکیب الوحده داشت و بعد از جدایی این مربی پرتغالی، در مسابقه برگشت نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل الجزیره هم در ترکیب بود، اما در جدال اخیرشان در لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امروز هم روی نیمکت در دیدار با خورفکان است.

این ملی‌پوش ایرانی در هشت مسابقه الوحده در لیگ برتر امارات به میدان رفته ولی امروز مقابل خورفکان برای دومین بازی پیاپی دور از جمع 11 نفر اصلی و روی نیمکت است.

مبین دهقان، دیگر هافبک ایرانی الوحده هم که در فصل جاری دو بازی در لیگ برتر امارات، 6 مسابقه در جام بانک اسلامی ابوظبی و دو دیدار در لیگ نخبگان آسیا انجام داده هم مثل قربانی جزو نفرات ذخیره است.

رضا غندی‌پور، مهاجم جوان ایرانی الوحده هم که قبل از جدایی مورایس به ترکیب رسیده و می‌درخشید، امروز برابر خورفکان احتمالا به‌عنوان یار جانشین به میدان خواهد رفت.

الوحده با کسب 18 امتیاز در 8 مسابقه فصل جاری لیگ برتر امارات در رتبه دوم جدول است که فاصله پنج امتیازی با العین صدرنشین دارد.

هدایت الوحده در حال حاضر برعهده دیماس تکسیرا اسپانیایی، دستیار سابق مورایس است که برخلاف سرمربی پرتغالی و سابق، بازیکنان ایرانی را در ترکیب قرار نمی‌دهد.

این دیدار تا دقیقه 37 با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده دنبال می شود.

2325268

ارسال نظر