محمد محبی: دوست دارم در روستوف بمانم

محمد محبی هافبک ایرانی روستوف اعلام کرد تمایل دارد در این باشگاه بماند، هرچند گزینه‌های اروپایی و روسی برای جذب او وجود دارد.

محمد محبی: دوست دارم در روستوف بمانم

به گزارش هفت ورزشی ، محمد محبی، هافبک روستوف، در مصاحبه‌ای با RB Sport اظهار کرد که دوست دارد در باشگاه روستوف بماند.

قرارداد این فوتبالیست ایرانی با زرد و آبی‌ها در تابستان ۲۰۲۶ (قبل از جام جهانی) به پایان می‌رسد.

مدیربرنامه‌های این فوتبالیست به سایت RB Sport روسیه گفت که باشگاه ایتالیایی پارما، یک باشگاه ترکیه‌ای و یک تیم روسی به محمد محبی علاقه‌مند هستند.

محبی در پاسخ به سوالی درباره تمایلش برای ماندن یا رفتن از روستوف گفت: دوست دارم در روستوف بمانم. البته الان درباره آینده صحبتی نخواهم داشت و به موقع تصمیم لازم گرفته خواهد شد.

محبی در این فصل ۲۰ بازی برای روستوف انجام داده است، یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

پس از گذشت ۱۸ هفته از لیگ برتر روسیه، شاگردان جاناتان آلبا ۲۱ امتیاز کسب کرده و در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ارسال نظر