روانخواه: از نتیجه خیر، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم ملی امید گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

روانخواه: از نتیجه خیر، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

به گزارش هفت ورزشی، امید روانخواه پس از دیدار تیم ملی امید مقابل تیم ملی امید روسیه اظهار داشت: پیش‌بینی چنین شرایطی را داشتیم. بازیکنان روسیه کمی از ما باتجربه‌تر بودند. بازیکنان باکیفیت و‌ بااستعداد زیادی داریم.

وی افزود: هشتاد درصد بازیکنان ما، بازیکنانی هستند که به تازگی در رده بزرگسالان بازی می‌کنند و تعداد بازی آن‌ها به ۲۰ نرسیده است.

او ادامه داد: از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از عملکرد بازیکنان راضی هستم و به تیم روسیه بابت تیم خوبی که داشتند تبریک می‌گویم.

ارسال نظر